Cégtörténet

Cégtörténet

Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-,...

Tovább

Breaking News

Elindult az online omnibusz

Az Ipsos omnibusz-kutatásainak keretén belül elindította új online szolgáltatását, az i:Omnibus-t. Az új kutatási módszer legfőbb előnye, hogy akár csak Magyarországon, akár több országban is megrendelhető a kért kutatás, valamint...

Tovább

Karrier

Adatfeldolgozó

Az IPSOS Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. ADATFELDOLGOZÓ munkatársat keres, adatfeldolgozási területre. Feladatok: Kérdőívek átnézése, programozása (online és laptopos kérdezéshez), tesztelése Fájltisztítás és hibajavítás Különböző formátumú adatfájlok, címkék és táblázatok készítése.

Tovább

Személyi változás

Healthcare Research Director az Ipsos Zrt. menedzsmentjében

2013 szeptemberétől új Healthcare Research Director vezeti az Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. egészségügyi kutatási portfólióját. Szerencsés Dóra karrierjét a Szinapszis Egészségügyi Piackutató és Tanácsadó Kft.-nél kezdte, majd 2009-ben csatlakozott...

Tovább

Hírek

Inkább együtt, mint külön

Nemzetközi felmérés az Európai Unióról Az Ipsos tíz tagállamban - köztük Magyarországon - végzett felmérése azt mutatja, hogy az emberek 68 százaléka szerint rossz irányba mennek a dolgok az EU-ban....

Tovább

Hírek

Belpolitikai megfontolások az uniós választáson

Az Ipsos tizenkét uniós tagállamban - köztük Magyarországon - végzett felmérése azt mutatja, hogy az emberek többsége belpolitikai szempontokat vesz figyelembe az EP-választáson: 42 százalék arra a pártra fog...

Tovább

Újdonságok

Grafikon rajzoló

Pártok és politikusok népszerűsége

Tovább